{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انداختیم سطل اشغال

انداختیم سطل اشغال
دیدگاه ها (۳)

😭😭😭

مشتی مراقبم نباششششش ناقصم می کنییی

BMW 🫦🛐

همتون یک مشت احمق کوته فکر......

چالش رو رفتم بگوید

جدی از اونایی ک خودشون باهامون قطع ارتباط میکنن خوشم میاد😂فک...

آخه بیشرف دیگه تویی که سطل اشغال می‌آوردی وسط اتوبان آتیش می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط