{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انسان...:)

انسان...:)
دیدگاه ها (۱)

حرفای که مهدیار میزنه با پوست و استخون درک کردم:(

درسته گزاشتی رفتی یهو از سنگ شدی؛... ولی خب ماکه مثل تو نیست...

بمیرم براش🥺❤️‍🩹

مگه میشه برای این دوتا صدای آرامش بخش نمرد؟ :))))))

انسان!؟#انسان

فرق انسان معمولی با انسان غیر معمولی...ᥫ᭡

یک انسان با یک انسان دیگه چیکار می تونه بکنه!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط