{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منو هندفونم میخوام فقد فک کنم

منو هندفونم میخوام فقد فک کنم
#سلطان_تتلو+✓
دیدگاه ها (۱)

حالم خوب نی هیچکس نیست درکم کنه#نیاز_به یکی درکم کنه+✓

چرا زندگی بد میگذره#پسرک_مرده🥀💔+

#سلطان_شب+✓

#سلطان_تتلو+✓

فک کنم دیگه وقت خدافظی رسیده میخوام ویسگون برم

شوخی خرکی پسرا 🤣 🤣 دلیل کمتر عمر کردن پسرا 🤣 ولی فک کنم خیلی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط