{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی رو بعد ۳۰ سالگی تجربه کن

زندگی رو بعد ۳۰ سالگی تجربه کن
دیدگاه ها (۰)

چند سالگی رو نمیخوای هیچوقت دوباره تجربه کنی؟خوشحال میشم تو ...

Живи, ошибайся, переживайزندگی کن، خطا کن، تجربه کن!

زندگی را تجربه کن، غروب را تماشا کن، عذاب نکش!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط