{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من میدم یه نفر اینو درست میکنه ببخشید اگه بد شده ا

بچه ها من میدم یه نفر اینو درست میکنه ببخشید اگه بد شده اهنگ بدید بازم بزارم
دیدگاه ها (۰)

+چرا خودتو گول میزنی؟ - چون قشنگه!

خوب بود؟ بازم بزارم؟

سلام بچه ها چطورینننن؟؟؟ببخشید نتونستم پست بزارم اینترنت ندا...

بچه ها یه چند تا آهنگ این طوری می زارم اگه خوشتان آمد بگید ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط