{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لوسیفر احمق

لوسیفر احمق
دیدگاه ها (۴)

الان چرا من باید با این فلان فلان شده چالش برم(رادیواستتیک) ...

چرا من باید برات پنیر سرخ شده درست کنم مارو گیر اورده ها😒

هممم به چارلی گفتم گفتم این آخر سر یا زن میشه یا مارو...

من صندلی رو بیشتر دوست داشتم واکس🙃🙂

آخه من احمق چرا لوسیفر رو کشتم 😭

وایپ لوسیفر عشقه ✨👍🏻#لوسیفر #وایپ #هزبین_هتل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط