{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعددددد چند سال اومدم تو ویسسسس امروز میخوام از ازدیا واس

بعددددد چند سال اومدم تو ویسسسس امروز میخوام از ازدیا واستون فعالیت کنم😐🗿💜
دیدگاه ها (۱)

همین🖤🙂

حوصلم ریده شد. کسی نیست بیاد پیوی چت کنیم؟

چرا پشمام ریخته؟؟؟؟؟

لیدی های من❤خواستم واستون فعالیت کنم که متاسفانه حالم بد شدو...

من زنده شدم والا یادم رفته بود تو ویسگون فعالیت کنم 🤡...بعد ...

اومدم باز فعالیت کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط