{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🗿👍🏼

🗿👍🏼
دیدگاه ها (۰)

د آخه....

ریدن به ابهت سوکونا پز نیست سبک زندگیه👍🏼🗿

﷽ #اللّٰھـُــم‌عجِّل‌لِوَلیڪَ‌الفَرَجْ‌بِحَقّ‌ زینب کبری سلا...

این نگاهارو من کجای دلم بزارم😭🥺🫀

✨️باید به #امام اعتماد داشتحتی اگر فرمود؛ در آتش برو‼️در عمل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط