{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همیشه نوع سوم بودم

من همیشه نوع سوم بودم
دیدگاه ها (۲۶)

بالشتک سیگما🤣🤝

کیا فقط به کسایی که اون پشت شیک میزدن نگاه میکردن.🤝🗿🤣🤣🤣

من ابیمممممممم

عجب سالی

من همیشه بودم‏حتى وقتی بریده بودم‏دلخور بودم‏حتى وقتی حالشو ...

همیشه جیسو بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط