{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی دلیل

بی دلیل
بی دلیل
بی دلیل.....
دیدگاه ها (۱)

صبح سرد پاییزی تون بخیر..الهی که پروردگار اول هفته ای سرشار ...

حال دوران یکسان نماند غم مخور...

تنهایی شد سهم اونی که همیشه پشت بقیه بود و خودشو وقف دیگران...

دلیل نمــــــــــیـــــشه

دلیل زندگیم

ممنوناز ویسگون که اینقدر بی کیفیت میکنه عکس رو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط