{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی.. من دیگه نمیکشم دیگه نمیتونم تحمل کنم که یکی بین ما

ولی.. من دیگه نمیکشم دیگه نمیتونم تحمل کنم که یکی بین ما باشه تقصیر من چیه؟!
دیدگاه ها (۱)

عزیزم...

منی که به تهیونگ کشیدم از حسودی کردن😎

یعنی چی؟نمیدونم ویسگون خودش پاک میکنه یا یه حروم زاده ای گزا...

می‌دونم...ولی نمیتونم تحمل کنم💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط