{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شُد شُد

شُد شُد
نشد میرم کربلا پیش
عموم اباالفضل
میزنم زیر گریه😭
دلتون رفت براا کربلا🖤💔
من که خیلی دلم رفت😥😥
ان شاالله اربعين روزیمون بشه
کربلا🏴🖤
دیدگاه ها (۵)

😍❤نظرتون چیه؟؟؟؟

شد شد نشد زنگ میزنم نیوشا گریه میکنم😀

بابُ‌الرَّحمهزیر بیرق کسی نمیرم غیر از اباالفضلغیر از اباالف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط