{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دِل مَردُمَم ...

دِل مَردُمَم ...
دیدگاه ها (۳)

نَفَس فَقَط یِک کَلَمَس ...#علی_سورنا

چِقَد خوبه بارون ...#بارون

وَقتی برام می خَندید ...

قِصَم مِثه فَرهاد بوداَما هیچ کُجاش "شیرین" نَبود!

مردمم🛐

مردمم برااتت🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط