{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا من ساعت پنج صبح: اگه جن بیاد خونه مون اول کیو میخوره

حالا من ساعت پنج صبح: اگه جن بیاد خونه مون اول کیو میخوره ؟ یه وقت منو نخوره ؟ من آرزو دارمممم
دیدگاه ها (۴)

بخندی میری جهنم 😂😂😂

یدونهههه از ایناااا بهمممم بدید

یه روزایی پدر دیر وقت میومد خونه ..حالا به خودت اومدی میبینی...

منو رفیقم اگه یه خونه مجردی داشته باشیم😂:

هنوز بیداری؟؟ _ اره بابا. هنوز واس خواب زوده.‌‌..⚡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط