{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس و حال اون کسیو دارم که از همه خسته شده

حس و حال اون کسیو دارم که از همه خسته شده
و همه دلشو شکوندن
دیگه به هیچکس هم نمیتونه اعتماد کنه
دوس داره بره یه جای خیلی دور تو یه کلبه چوبی تنهایی زندگی کنه
هرچند تنهایی حوصلش سر میره
و خسته کنندس ولی اینجوری ترجیح میدم
دیدگاه ها (۰)

ﺧـــــــﯿـــــــﻠـــــــﯿــــــــــــﺎﺑـﻬﻢ ﯾـﺎد دادن ﮐــﻪ ﻣـ...

یه تشکر بزرگ و یه توضیح از داستان♡

I found you again- part 22

پارت شانزدهم:ناپسند(Rose)روزها مثل برق و باد می گذشتند.امروز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط