{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی من هیچوقت نمیتونم نیما رو درک کنم

سختی هایی که کشیده از سنش بیشتره
دیدگاه ها (۰)

خدا یسری هارو شفا بده

بله دیگه

زندگیمه نیمااااا

واقعا اونایی که کیدراما رو دوست ندارن رو نمیتونم درک کنم

هیچوقت بچه سال هایی که صنعت فوتبال و موسیقی رو باهم مقایسه م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط