{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#اقای‌قاضی! "ما دلتنگیامونو با #بغضامون قورت میدیم🖤=))"

🐾🥀
دیدگاه ها (۰)

‏غرور براي كسي كه دوسش داري،يجور گل به خودته!😉

#م‍‌ج‍‌ازی ب‍‌ودا ام‍‌اواق‍‌ن #ع‍‌اش‍‌ق ش‍‌دم:(

‏شب اینجوریه که حتی اگه غمگین هم نباشی الکی #بغضت میگیره:)🙂🖤

یادِ آن شب که دلش را به دلم داد بخیر🔗🖤•

من اقای قاضی رو میخوام 😁😊

میگن کاش بزرگ نمیشدیم ولی اقای قاضی ما بچگیمونم قشنگ نبود که...

🗣بهترین قاضی وجود ندارهمن:مطمئنی؟ سریال قاضی جهنمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط