{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما ک ترک نکردیم خودش رفت ...

ما ک ترک نکردیم خودش رفت ...
دیدگاه ها (۰)

قفلی آرومی

قفلی

جذابی والا بی مخاطب

حس اومد اینو گزاشتم

هعییییی💔💔🥀🥀جونی ک نکردیم ما

شیشه

ما ترک خانه و کاشانه نکردیم که مذاکره کنیم،ما به قصاص خون ره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط