{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداحافظ ای زیبا:>

خداحافظ ای زیبا:>
دیدگاه ها (۱۱)

if I could melt your heart we'd never be apart❄️🫀🔥🌚

~همینجوریم ادامه میدم~

اهنگای بیلی تو یه لِوِله دیگس:)

اما تو نمیبینی‌‌‌‌.........

خداحافظ ای زیبای من....

خداحافظ ای جوانی من ...🤦‍♀️

خداحافظ ای فرزندم😍💔✋🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط