{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی همه باید کسی داشته باشن که بغلش کنهـ

ولی همه باید کسی داشته باشن که بغلش کنهـ
خوب کسی اینجا نیس منو فالوم کنهـِ ... .
دیدگاه ها (۲)

اونجا تو منو بغلم کردی حالا نوبته منهــ... .حالا فالوم کنننن...

ولی خنده وینی و نیوشا🙈🌞

ولی خنده های اینا رو بیشتر دوست دارمـ ... .👀🌼

ولی عرفانـ... .⁦❤️⁩🙈

عدالت

واقعا چطوری میتونن انقد خوب باشن ؟ 🥹❤️‍🔥سه تفنگدار دوست داری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط