{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلومممم

سلومممم
دیگ خودتون می دونین چرا نیستم دیگععع...
شنبه آخرین امتحانههههههه دعا کنین معدل و بییست شمممممم
البته نمیشم🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۱۴)

ههواقعا نمت

ینی فشار دارم می خورمممممماااااااااااااا

یا ابلفطل🤌🏻🥲😂🫂

😂💔

+خب دیگه من برم لباسامو بپوشم&برو جیگر عمو+داداش(از طبقه بال...

رویایی واقعی اما مانند دروغ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط