{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فهمیدیم آیفون داری بابا

فهمیدیم آیفون داری بابا
دیدگاه ها (۱)

سلام سلام...

فشار بخور🙂

ناراحت نشی هااا😎

پشت سر هر فرزند بی اعصاب...

سخن حق آخه برادر من هر لحظه میگم الان میوفتی ول کن تروخدا فه...

اووو جر نخوری

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷توی قلب پرچمت الله داریبابا ایوالله داری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط