{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غم برای همیشه باقی میمونه):..💔

غم برای همیشه باقی میمونه):..💔
دیدگاه ها (۰)

وایبش🖤🖤🖤

حق😂😂

ولی اینا🥺🤌❤

چقدر قشنگ💖🥺

غم برای همیشه باقی خواهد ماند🙂

النی که برای همیشه از اوروچ دلخور باقی میمونه و اوروچی که عذ...

اسمش «چوی هیون ووکه» ولی برای من همیشه «سوهو» باقی میمونه✨🥹✰...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط