{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من چقدر مسخرش کردم خدایا توبه 😭🤤😂😂😂😂😂

من چقدر مسخرش کردم خدایا توبه 😭🤤😂😂😂😂😂
دیدگاه ها (۱۲)

من حالم اصن...

عاشقاش فالو طرفداراش لایک❤

تنهاتنها🚶‍♂️🚶‍♂️

بابا‌....

هیچ وقت برای توبه دیر نیست ...خدایا مارا ببخش و توبه مان راب...

میدونی چقدر سر این گریه کردم؟ خدایا😭

اول به آب قند بزارین دم دستتون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط