{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ تاریکی... 🖤

.
شب نیمه دیگر زندگی و نیمه بهتر آن است.

#زندگی
#تاریکی
دیدگاه ها (۶)

✲ دیگه لبخندم نمیاد... :(

✲ وقتی قلب بزرگی داری...

✲ همه سوباسا رو دوست داشتن ، ولی من کاکِرو...

✲ هیچکس با هیچکس قابل مقایسه نیست... !!

نیمه شب است و من در دل تاریکی:)❤️‍🩹https://splus.ir/heartmel...

نیمه شب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط