{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به هوش بودم از اول دل به کس نسپارم

به هوش بودم از اول دل به کس نسپارم
دیدگاه ها (۳)

ازم انتظار خوب بودن همیشه را نداشته باشید💔🙃

بفرس برا کسی که همیشه قهره💔🙃

بغلم کنن...

💔🙃

ولی من با هوش مصنوعی درموردت حرف زده بودم احمق.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط