{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکسی یه ضعفی داره...

هرکسی یه ضعفی داره...
ولی من هرکسی نیستم... 🤟😎😏
دیدگاه ها (۰)

هرگز نمیتونی...

😎😏🤟

🥀🖤

حق به توان ۱٠٠٠🤣🤣🤣

هرکسی یه داستانی داره

هرکسی یه رویایی داره...🙂

اعتماد یه جون داره،برای هرکسی خرجش نکنید.💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط