{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا خدا تو آسانسور گیر کرده حالا چرا اینقد میخنده😱😱🤣😁

یا خدا تو آسانسور گیر کرده حالا چرا اینقد میخنده😱😱🤣😁
دیدگاه ها (۸)

واقعا مردم تو چه فازی هستنخدا رحم کنه😁😁🤣🤣🤣

🧡🤍🧡🤍

🧡🤍🧡🤍

تقدیم به هر کی که یارش لره🧡🤍🧡🤍

و حالا تو گیر افتادی...

واقا باید تو گلوم گیر کرده🤤❤

با سلام و احترام#استوریشهادت امام محمدباقر علیه‌السلام تسلیت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط