{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو رابطه نداشتی باختی

دیدگاه ها (۰)

تبیین تخريب نیست

🖤🌙| #محرم | «شب سوم محرم، شب حضرت رقیه(س)»حضرت رقیه(س) از نظ...

داشتنِ قلبۍ مهّرباٰن در دُنیایۍِ بۍ رحم ..؛ شّجاعت اَست نه ض...

بردی یا باختی تو کامنت ها بهم بگو؟🍓🤍🎀

يا شایدم تو لیاقتشو نداشتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط