{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ویدیو ساختم!

ویدیو ساختم!
راجب فوکوزاوا و موری تو داستانم!
ولی فکر میکنم چرت شد
دیدگاه ها (۰)

منم ستاره ها رو دوست دارم بخاطر روبی🌟رنگ سیاه رو هم دوست دار...

حقیقتمنم اینطوری ام

تایپ من!INFP ام درست حدس زدم همون همون تایپه؟

تو این ویدیو نظرتونو راجب فیک بگید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط