{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخه بوروتو احمق به پای ناروتو میرسه؟

اخه بوروتو احمق به پای ناروتو میرسه؟
دیدگاه ها (۰)

اگه ناروتو دختر بود بیشتر بهش نمیومد؟

نه خدا وکیلی به نظر شما ناروتو یا بوروتو؟

بوروتو و ناروتو

(گذشته یه روباه و اینده ی روباه) پارت 3بعد بوروتو گفت :الفرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط