{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سکوت😑

سکوت😑
دیدگاه ها (۰)

الان دقیقا حسم همینه👍🏻😃

نصف دوستام😃👍🏻

من و داداشم با این صدا بزرگ شدیم😫🥲💔

می‌دونم ریدم👍🏻😃

*سکوت بعد از فروخته شدنت....سکوت بعد از فهمیدن این که اون هی...

سکوت...من سکوت..... شما کامنت بزارید.

بهترین راه سکوت و سکوت یعنی قهر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط