{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باختی که 😔😔

باختی که 😔😔
ادیت خودم 🥺😭
دیدگاه ها (۲)

اصلا نمی دونم چی داره میشه اینطور که معلومه علی و زینب باهمن...

خلاصه ای از مهمانی خداحافظی با فصل اول سریال قشنگمون 😭🤍

خیلی خوب بود🥺👍🏻ادیت خودم

چرا آنقدر باهم سردن واقعا 😭😭😭😭

بدجوری باختی 🤙🏻🤫---#غمگین #ادیت #اکسپلور #لایک_فالو_کامنت_یا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط