{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولله من باشم کس بره سمت شهدا دست به سلاع میشم قانون زیر

ولله من باشم کس بره سمت شهدا دست به سلاع میشم قانون زیر پا ميزارم
دیدگاه ها (۰)

🤣🤣🤣

حتما ببینید زیباست

اگه اسلحه نداشته باشم با دست خالی ❤️🇮🇷ایران اینجوری حفظ شده ...

نگران انتشار اسناد محرمانه شدن! میگن نبویان بنای بدی داره می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط