{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به دلیل اعتصابات ۲۸و۲۹و۳۰ اذر پیج فعالیتی نداره

به دلیل اعتصابات ۲۸و۲۹و۳۰ اذر پیج فعالیتی نداره
کلی مراقب خودتون باشین گایز💜
ب امید ازادی🕊🖤
دیدگاه ها (۴)

V

بفهمید اوککک

ونزدی آدمز

Wensday

تا پایان خرداد فعالیتی نمیکنم(به دلیل امتحانات) تیر ماه برمی...

سلاممم خوشگل هایی من چطوریننعشقاااا دلم براتون تنگ شده بود م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط