{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از ما چه مانده غیر از آرزو .)🖤

از ما چه مانده غیر از آرزو .)🖤
دیدگاه ها (۱)

یه سر به پیجم بزن پشیمون نمیشی🙂

دچار نشدی که درک کنی ..))🙂

کبوتر دلم از لب بوم دلت نمیپره ...)

فالو کن🩶

از ما که مانده غیر رو آرزو

زنده ایم اما از این رنجی که نامش زندگیستغیر تکراری ملال‌آورچ...

زنده ایم اما از این رنجی که نامش زندگیستغیر تکراری ملال‌آورچ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط