{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایی این زیادی سم بود😂

دیدگاه ها (۱۱)

اسم این کرکتر گنشین چیه؟

intp & entp

آدم ناامید میشه😑

خدا نصیب گرگ بیابون نکنه👀.................#انیمه#دارک#ویسگون...

‌گوگولی‌#MBTI #mbti #otaku #INFP #INFJ #ENFJ #ENFP #INTP #IN...

+++++

فاز من و داداشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط