{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادش بخیر ی کصکش بود میگف ترشیتو باید بندازم بعد همین ک ی

یادش بخیر ی کصکش بود میگف ترشیتو باید بندازم بعد همین ک یکی پیدا میشد یارو عه رو با کاسه توالت اشتباه میگرف اسهال میشد روش تا ابد 🫠🚬
دیدگاه ها (۰)

ولی تو دوسم نداشتی هیچوقت...

چیمیشد تگت میکردم ببینی!

نمیکشم دیگه تنهایی داداش😭💔 پرچمم بالاس اگه بغلم باشی🫂💔

طبیعیه بغض کردم؟!

ی مهمونی دهه‌ی شصتیمون نشه خدایی؟😂فقط اونی ک پاهاشو حلقه کرد...

۱۶خرداد، خداروشکر اسنپی ک اوردمون از اینا نبود ک پرحرفی کنه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط