{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

« امروز را با لبخند به امام زمان شروع کنیم که دوستش داریم »

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
::..« یا رب برسان امید ما را »..::
دیدگاه ها (۵)

««« نذر گل زهرا ء صلواتی بفرست »»»

انتظار زیبا ست ، آرام رد شو ؛ حس کن : نفس بکش . همه چیز یک نعمت است ۰

::..« خدایا شکرت بابت قلبی که با یاد تو آرام می گیرد »..::

::..« مائیم و تو ای جان که جگر گوشه ی مایی »..::

برای هدایت و یاوری پروردگار ت کافی ست

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

خدا که باشد ، هر معجزه ای رخ می دهد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط