{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی حس شد 🤛

بی حس شد 🤛
دیدگاه ها (۰)

من جونم خاک پای تو 🖤

دلم گرفتههههه😭😭😭

🌺براى ظهرتون🌼زيباترين حسها رو خواهانم🌺حس قشنگ آرامش،🌼حس وجود...

خدایا حس بودنت قشنگ ترین حس دنیاست....#خدا_هست

مزخرف‌ترین حس،حس ششمه،میفهمی ولی نمیتونی اثبات کنی.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط