{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

50٪ دارم لقبم شد

50٪ دارم لقبم شد
>__* کیوت *__<
دیدگاه ها (۴۶)

من انجام دادم شد😀☺️

جعرررررررررررر😂😂😂😂

نیاز داشتم به همچین چیزی 😂

دوسش دالم میخواستم بزارم استوری ولی نشد پدسگ 😭🤧😀

بچه ها در واقع اسم من ستایش هستش و لقبم بارانا هست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط