{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای آفریدگارم اشڪبار و گریه ڪنان به‌سوی تو می‌آیم...

دیدگاه ها (۱)

شوصفک یا رسول الله 💗 اذا الله یگلک یا حبیبی😻💕

#أرح_سمعڪ

در حالی که سجده می‌کرد و گریه امانش نمی‌داد،گفت : یا الله، ت...

آرام باش! وقتی تمام کارهایت در دست خداست😊

مسلم چرا گریه میکنی؟

عاشقانه های شبنم

ما بی تو خسته ایمتو بی ما چگونه ای؟💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط