{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همشو ریختم تو خودم👍🖤

همشو ریختم تو خودم👍🖤
دیدگاه ها (۰)

چ انتظاری از تابستون امسال داشتم و چیشد...

زندگی من هرروز هفته...👍

همیشه حواسم هست ک بقیه ناراحت نشن👍💔🖤

کاری ک خانواده باهام کرد👍🖤

فک نکن ترسیدم ریختم کلا تو خودم....

خداروشکر خودم همشو میشناسم

همشو خودم با تلاش به دست اوردم😎😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط