{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو بگو چی بنویسم؟؟

تو بگو چی بنویسم؟؟
(کامنت کنید.)
دیدگاه ها (۱۲)

این زن رو یادتونه چقدر عشوه داشت با آقاییش

چه کاور خفنیه!!

lana del rey

ولی اگر جایزه ی بهترین آهنگایی که دهه هشتادی ها باهاش خاطره ...

😅🤣جدا نمیدونم تو کپشن چی بنویسم ولی شما لایک کنید

چی سیو می‌کردی؟تو کامنت ها بگو بهم❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط