{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضیا "رفیق" نمیشن.

بعضیا "رفیق" نمیشن.
خون میشن میرن تو "رگات".

عشقمه: 👻🤍
@kiyana.x.84
دیدگاه ها (۷)

رفیق خودمی خووو:)🥺🤍

رفیق خودمی حلع:)🙃💙

بی هم می میریم🥺شبیه زنجیریم⛓️❣️یه لحظه دور از هم🥺🖐🏻آروم نمی ...

این روزا میگذره و نوبت منم میشه!که میرم پشت بومو بی پله میام...

'بعضیا رفیق نمیشن خون میشن میرن تو رگات.'

گاهی احساسات دود میشن و میرن تو قبرستون سیگارا#خانم_لونا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط