{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داداشیم ممد طاها.)))

داداشیم ممد طاها.)))
دختری که تو رو ول کرد شرف نداشت وگرنه میموند .))
دیدگاه ها (۲)

امان از بچه های دهه ۹۰

خط قرمزش اشک های من باشه نه خودش دلیل اشکام.)))

وقتی فقط منتظر عدد ۱۸ روی کیک تولدم هستم

با احترام به بارسایی های عزیز

آقای اباعبدالله تموم غمای این دنیا رو ول کردم اما غم محرم تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط