{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

راست ترین حرفی بود که شنیدم🥲😪

راست ترین حرفی بود که شنیدم🥲😪
دیدگاه ها (۱۲)

مود من الان😮‍💨

آجیم فالو شه ۱۰۰ تایی شه وگرنه میرم🙃ایدیش🫠https://wisgoon.co...

هعی منم😪

این منم🤪

واقعا این درست ترین حرفی هست که شنیدم

هیچکس از فردای خودش خبر نداره :) حق ترین حرفی که تاحالا شنید...

وای اگر آنچه شنیدم راست باشد چه کنم 🌱۱۳۷۰_۱۴۰۴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط