{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه هااااااا خیلی خوشحالم چون کوله پشتی بی تی اس خریدمممم

بچه هااااااا خیلی خوشحالم چون کوله پشتی بی تی اس خریدمممممم😂🤏
هوراااااایاینیمبننبنبمبپمبپبب
آره از این لحاظ خوشحالم ولی از یه لحاظ ناراحت چون فردا باید برم مدرسه😐

لایک یادت نره.
فالوم کن.
دیدگاه ها (۱۳)

لایک یادت نره. فالوم کن.

لایک یادت نره. فالوم کن.

هعب🥺لایک یادت نره. فالوم کن.

لایک یادت نره. فالوم کن.

ناموسا بچم رو فالو کن ببین چقدر زحمت می‌کشه فالوش منننننن🥺🥺🥺...

سلام ☆خوبی!به پیج من خوش آمدید ممنون میشم که فالوم کنی ¿☆لای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط