{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه به وید های سمی که از باکو پست میکنم

نه به وید های سمی که از باکو پست میکنم
نه به ادیت های گادعلی ای که از ایزوکو پست میکنم🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۱۸)

ژاذابعلی🌞😂

....🚶🏻‍♀

حساس بودن من به روایت تصویر:🤧ی بار سر کلا دوستم اروم به پهلو...

مخاطب نداره🤧چون تنها سلیطه اکیپمون منم🤧

ادیت های سمی کوروش:

امشبو فقط ادیت میزارم و از فردا صبح میم‌ و پست های دیگه ای د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط