{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😭😭😭

نوزاد تازه متولد شده را در سطل آشغالی رها کرده اند ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
دیدگاه ها (۷)

خدا به داد خانواده های داغدار آبادان برسه

چرا بارون نمیاد☹️

🎦 امشب پهپادها با شعار «لبنان را رها نمی‌کنیم» راهی اراضی اش...

🎦 امشب پهپادها با شعار «لبنان را رها نمی‌کنیم» راهی اراضی اش...

کدوم اشغالی این هارا گزارش کرده لطفاً انقدر کرم نریز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط